תקנון ותנאי שירות

א. כללי ותנאי השימוש באתר:
ברוכים הבאים לאתר הקניות המקוון של שרף- Saraf להלן ("האתר") www.saraf.co.il המופעל ע"י חברת שרף- בית לאומנות בעץ ("החברה")בכל שאלה, הערה או בעיה הנוגעות לאתר נשמח לתת לכם מענה בטלפון שמספרו 972-50-8807254+, הנועד לסייע ולתת מענה לכל הקשור בשימושכם באתר.האתר הינו אתר אינטרנט במסגרתו תוכלו לבצע הזמנת מוצרים המשווקים על ידי חברת שרף- בית לאומנות בעץ.הנכם מתבקשים לקרוא את תקנון האתר בעיון, וזאת מאחר והזמנת מוצרים ו/או ביצוע פעולות כל שהן באתר, על ידכם מאשר כי קראתם את התקנון, וכי הינכם מסכימים ומאשרים את כל הוראותיו של התקנון המהווה הסכם מחייב ביניכם לבין חברת שרף ולכך שתהליך ההזמנה והרכישה באתר יהא כפוף לתנאים המפורטים בתקנון זה.חברת שרף שומרת לעצמה את הזכות לעדכן ולשנות את התקנון מעת לעת עפ"י שקול דעתה הבלעדי, וזאת ללא כל צורך במתן הודעה מוקדמת. מובהר בזאת, כי למזמינים ולמשתמשים באתר, לא תהא כל טענות ו/או תביעות כלפי חברת שרף, בגין עדכון ו/או שינוי כאמור. הנכם מתבקשים מעת לעת כאשר אתם מבצעים קניות באתר לקרוא את התקנון.מועד תחילת החלתו של העדכון ו/או השינוי יחול בעת פרסומו של נוסח התקנון המעודכן באתר, וכל פעולה שתבוצע באתר לאחר הפרסום כאמור, תהיה כפופה לתקנון המעודכן.האמור בתקנון זה בלשון זכר לשם הנוחות בלבד ומתייחס לשני המינים באופן שווה.שרף רשאית לשנות ו/או להפסיק, לפי שיקול דעתה הבלעדי בכל עת את פעילות אתר,וזאת ללא כל צורך במתן הודעה מוקדמת לכך.
ב. הרשאים לקנות באתר:כל אדם ו/או תאגיד המחזיקים כרטיס אשראי בתוקף, שהונפק על ידי אחת מחברות האשראי בישראל או בעולם, ובכפוף לכך שמסרו את כל פרטיהם כמבוקש בהליך ההרשמה לאתר, ונמצאים בטווח שירות המשלוחים.החברה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את שיווק ומכירת המוצר בכל עת וכן לשלול זכות רכישה באתר מכירות על פי שיקול דעתה וללא כל צורך בנימוק או הסבר לכך.
ג. שעות הפעילות באתר:הזמנה באתר אפשרית 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע , וכן למעט מקרים בהם האתר מושבת לצורך תחזוקתו ו/או מכל סיבה אחרת. אספקת הזמנה תתבצע עד 14 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה אלא עם כן צוין אחרת בפריט המוזמן .שעות פעילות מענה שרות לקוחות, הינן כדלקמן:ימים א' – ה' : 10:00 – 20:00.יום ו' וערבי חג: 10:00 – 14:00.מובהר בזאת, כי ייתכן ויחולו שינויים במועדים המצוינים בתקנון זה לרבות במועדי האספקה, שעות פעילות האתר ושעות פעילות מוקד שירות הלקוחות, והכל לפי שיקול הדעת
הבלעדי של חברת שרף.

מדיניות פרטיות

פרטיות:
האתר הינו מאגר מידע. שימוש באתר מאשר את הסכמת המשתמש בו להיכלל במאגר מידע זה. האתר ו/או מי מטעמו יהא רשאי לפנות אליכם המזמינים באמצעות דוור ישיר, לרבות בדואר ישראל או דואר אלקטרוני וכן באמצעות פניות טלפונית ו/או באמצעות פקסימיליה, למטרות קידום מכירות, שיווק וכיוצ"ב.במידה והינכם מעוניינים שלא להיכלל במאגר המידע, יהא עליכם להודיע על כך לאתר בכתב בהתאם להוראות כל דין.האתר יהא רשאי להשתמש בפרטים שהמזמין מסר ובמידע שתאסוף אודות דפוסי השימוש באתר ודפוסי הקניה של המזמינים וזאת לצורך שיפור השירותים, והקשר עימכם, לצורך דיוור ישיר ו/או לצורך ניתוח ומסירת מידע סטטיסטי וכיוצ"ב לצד ג' אחר, לרבות למפרסמים, ובלבד שמידע זה לא יזהה את זהותו של המזמין.חברת שרף תשמור את המידע שייאסף במאגריה והיא תהא רשאית להשתמש בו לפי ראות עיניה במגבלות הוראות תקנון זה וכל דין.אנו מתחייבים לא להעביר את פרטי האשראי לצד ג אלא בהוראת בית דין.
יז. קניין רוחני: הקניין הרוחני באתר, בכלל זה הפטנטים ו/או זכויות היוצרים ו/או סמני המסחר ו/או שמות מסחריים ו/או המדגמים ו/או תמחור המוצרים ומחירון המוצרים וכיוצ"ב, שייכים בלעדית לחברת שרף.זכויות הקניין הרוחני של חברת שרף כאמור לעיל, יחולו גם על עיצובו הגרפי של האתר, התוכנות, בסיסי הנתונים וכל חומר אחר המצוי באתר .שרף שומרת על כל זכויותיה וקניינה בתכולת האתר, ואין בעצם הכניסה לאתר כדי להעניק רישיון ו/או זכות כלשהם בתכולת האתר ו/או בחלק ממנה.האתר ותכולת האתר נועדו אך ורק לשימוש פרטי ולא מסחרי. ואין לשכפל ו/או להעתיק ו/או לשווק ו/או למכור ו/או לסרוק ו/או לתרגם ו/או להציג כל חומר כמפורט לעיל אלא אם ניתנה התקבלה הסכמה לכך מחברת שרף מראש ובכתב.
יח. סמכות שיפוט :
פרשנותו ואכיפתו של תקנון זה ו/או כל פעולה או סכסוך הנובע ממנו ייעשו בהתאם לדין הישראלי בלבד ולבית המשפט המוסמך במחוז ירושלים תהא מסורה סמכות השיפוט הבלעדית.
הודעות:
כל הודעה שתשלח ע"י האתר למזמין וזאת על פי הכתובת כפי שמילא המזמין בעת ההזמנה תחשב כאילו הגיע לתעודתה לאחר 48 שעות מיום שנמסרה לדואר ישראל, ואם נמסרה בפקס
או במייל – ביום מסירתה.

מדיניות משלחים

דמי משלוח:
הזמנה באתר תחייב את המזמין בדמי משלוח בסך כפי שיצוין באתר עבור דמי משלוח למען המבוקש במסגרת הזמנה אחת. מובהר בזאת, כי דמי המשלוח הינם בנוסף לתשלום ההזמנה.בשל שינויי מחירים ומדיניות בחברות השליחויות השונות, מחירי המשלוחים עלולים להיות גבוהים יותר שמדובר באזורים חריגים, כגון מעבר לקו הירוק, רמת הגולן, ישובי הערבה, ישובי נגב מרוחקים, ישובים מבודדים וקטנים ברחבי המדינה וכו', כל זאת בשל אילוצים שאינם תלויים בחברת שרף, לכן אין להתייחס למחיר המשלוח שמופיע בעת ההזמנה כאל מחיר משלוח סופי. המחיר המופיע הוא לערים ולאזורים בקווי חלוקה מרכזיים.חברת שרף שומרת לעצמה את הזכות לעדכן את דמי המשלוח מעת לעת ועל פי שיקול דעתה הבלעדי, ואינה מתחייבת להודיע מראש על שינוי ו/או עדכון כאמור.חברת שרף שומרת לעצמה את הזכות שלא לספק ללקוח כל מוצר מכל סיבה שהיא לרבות כתוצאה ממשקל או גודל מיוחדים או לאזורים או ישובים מסוימים או מכל סיבה אחרת.
ט. אספקת המוצרים למען המזמין:
המוצרים הנכללים בהזמנה יסופקו על ידי חברת שרף למען כמבוקש על ידי המזמין, ובכפוף לכך שזכותה של חברת שרף שלא לספק מוצרים כלשהם, וזאת על פי שיקול דעתה הבלעדי.מובהר כי האתר יציע מועדים לאספקה בהתאם ליכולת האספקה שלו באותה עת ובכפוף לשיקול דעתו הבלעדי.חברת שרף תעשה כל מאמץ על מנת לספק את כל המוצרים בהזמנה ובמועד, אולם לצערנו לא תמיד יהיו כל המוצרים זמינים לפיכך, החברה אינה מתחייבת לספק את כל המוצרים בהזמנה בין אם צוין, כי הם במלאי ובין אם לאו ולמזמין לא תהא כל טענה ו/או תביעה כל שהיא כלפי חברת שרף בגין אי אספקת מוצר כלשהו מההזמנה, מובן מאיליו כי מוצר שלא יסופק על ידי חברת שרף לא יחויב. המזמין מתחייב בזאת שלא לפרסם חוות דעת שלילית באתר ZAP.CO.IL בשל מוצר שלא סופק על ידי חברת שרף מכיוון שהמוצר היה חסר במלאי .מובהר בזאת, כי במידה ובעת מועד אספקת המוצרים, לא יהיה המזמין ו/או מי מטעמו במען שבוקשה הזמנת המוצרים על ידי המזמין, והמזמין לא יאשר טלפונית במוקד שירות הלקוחות, כי הינו מאשר השארת ההזמנה ליד דלת ביתו או בכל מקום אחר הסמוך למענו תוחזר ההזמנה לחברת שרף. ועל המזמין תהא האחריות לתאם עם שירות הלקוחות את מועד האספקה בשנית. אי קביעת מועד הזמנה חדש על ידי המזמין, לא תפטור אותו מתשלום ההזמנה שבוצע על ידו. במשלוח המוצרים בשנית יחויב המזמין בנוסף לתשלום דמי המשלוח הראשוניים גם בתשלום דמי משלוח נוספים.מובהר בזאת, כי ככל שאושר על ידי המזמין השארת ההזמנה בסמוך לדלת מענו או במקום אחר הסמוך למענו, מסכים ומאשר המזמין, כי האחריות בדבר המוצרים הינה שלו בלבד ובכל במקרה של גניבה ו/או קלקול ו/או כל טענה אחרת בקשר לכך לא יוכל לבוא המזמין בטענות ו/או תביעות כנגד חברת שרף.ככל שעסקינן בהזמנה שהזמנת הראשונה של המזמין הינה הזמנה ראשונה, לא תתאפשר השארת המוצרים המוזמנים בסמוך לדלת מענו כאמור לעיל, ונוכחות המזמין תהא הכרחית לאספקת המוצרים לרבות הצגת תעודה מזהה.אי עמידת חברת שרף במועד האספקה המבוקש מכל סיבה שהיא לא יפטור, בכל דרך שהיא, את המזמין מחובת התשלום בגין האספקה.אריזת המוצרים המוזמנים תעשה בקרטון ו/או בכל אריזה אחרת, כפי שתראה לחברת שרף, ולא תהא למזמין כל טענה ו/או תביעה בשל כך.

החזרת מוצרים

החזרת מוצרים:
מובהר בזאת, כי על המזמין מוטלת החובה לבדיקת תכולתו של המשלוח עם קבלתו ולהשוותו לחשבונית שתימסר לו על ידי השליח בעת האספקה.החזרת מוצרים תתאפשר עד 14 יום מקבלתם ובתנאי שיהיו באריזתם המקורית ולא נעשה בהם שימוש.מובהר בזאת כי לא ניתן יהיה להשיב מוצרים בהזמנה מיוחדת, מוצרים במהדורות מיוחדות, מוצרים שהוזמנו בצורה פרטנית עבור בקשה של לקוח ,מוצר בחיתוך לפי מידה וצבע מגוון.מובהר בזאת, כי לא ניתן יהיה להשיב מוצרים פגומים ו/או מקולקלים, בכפוף לכך שלא נמסרו כאלו על ידי חברת שרף.מוקד שירות הלקוחות יתאם עם המזמין את ההשלמה ו/או ההחלפה ו/או ההחזרה של המוצר ו/או את החיוב/הזיכוי הכספי למזמין, לפי העניין וככל שמתחייב על פי הנסיבות ועל פי הדין. לא יהיה זיכוי כספי של דמי המשלוח כפי ששולמו על ידי שרף בעת משלוח המוצר גם אם הלקוח לא חויב בעלות דמי משלוח .מובהר בזאת כי כל השלמה ו/או החלפה ו/או החזרת מוצר כאמור לעיל, תחייב את המזמין בדמי משלוח ו/או איסוף מבית הלקוח לפי הצורך כאמור בפרק דמי המשלוח. לא יהיה זיכוי כספי של דמי המשלוח כפי ששולמו על ידי שרף בעת משלוח המוצר גם אם הלקוח לא חויב בעלות דמי משלוח .במקרה שתתגלה אי התאמה בין ההזמנה למוצרים המסופקים או שהמוצר פגום או אינו פועל כראוי, על המזמין להודיע על כך, למוקד שירות הלקוחות בטלפון 972-50-8807254+ בתוך 24 שעות לאחר מועד האספקה, אי מתן הודעה בפרק הזמן כאמור מהווה ויתור של המזמין בדבר כל טענה ו/או תביעה בקשר, לאי התאמה ו/או תקינות המוצר מצידו. מוקד שירות הלקוחות יתאם עם המזמין את ההחלפה ו/או תיקון של המוצר עפ"י הצורך, במקרה זה בלבד עלות המשלוח ו/או האיסוף מבית הלקוח תהיה על חשבון חברת שרף וזאת בתנאי שהמזמין הודיע לשירות הלקוחות עד 24 שעות מקבלת המוצר.
יא. ביטול ושינוי הזמנה:
שינוי הזמנה על ידי המזמין תתאפשר, לפי שיקול דעתה הבלעדי של חברת שרף שתעשה כל מאמץ לאפשר את שינוי ההזמנה כמתבקש על ידי המזמין.ביטול הזמנה יתאפשר רק באותו יום העבודה בו בוצעה ההזמנה במידה וביטול ההזמנה נימסר לאחר יום העבודה, לא ניתן יהיה לבטל את הזמנה אלא אם חברת שרף תאפשר זאת. מובהר, כי במקרה כאמור לעיל, בו ניתן יהיה לבטל ההזמנה יזוכה המזמין מהתשלום ששולם על ידו, אולם חברת שרף תהא רשאית לגבות מהמזמין תשלום בגין הביטול בשל עמלות חברת כרטיסי האשראי .לאחר שכבר סופקו המוצרים, לא ניתן יהיה לשנות ו/או לבטל את ההזמנה ותחויבו בתשלום מלוא סך ההזמנה או בתשלום ההזמנה המקורית לפני השינוי כאמור, לפי העניין.שינוי או ביטול הזמנה יתבצע באמצעות מוקד שירות הלקוחות הטלפוני 050-8807254 או במייל hello@saraf.co.il בלבד.אתר שרף יהא רשאי לשנות ו/או לבטל הזמנה ובלבד שימסור על כך למזמין הודעה לפני מועד האספקה. במקרה של ביטול לא יחויב המזמין בתשלום סך ההזמנה, ובמקרה של שינוי יחויב המזמין בהתאם להזמנה ששונתה.יודגש כי החזרת מוצרים וביטול הרכישה תהיינה בהתאם ובכפוף להוראות החוק, לרבות הוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981, הוראות חוק המכר, התשכ"ח – 1968, והוראות חוק כרטיסי חיוב התשמ"ו – 1986, ו/או בכפוף למדיניות חברת שרף, כפי שתקבע מעת לעת.

הצהרת נגישות

אנו רואים חשיבות רבה במתן שירות שוויוני לכלל הלקוחות והגולשים ובשיפור השירות הניתן ללקוחות ולגולשים עם מוגבלות. לפיכך אנו משקיעים משאבים רבים בהנגשת האתר שלנו על מנת להפוך אותו לזמין יותר עבור אנשים עם מוגבלות.
נגישות אתר האינטרנט
הנגשת האתר נועדה להפוך אותו לזמין, ידידותי ונוח יותר לשימוש עבור אנשים עם צרכים מיוחדים, הנובעים בין היתר ממוגבלויות מוטוריות שונות, לקויות קוגניטיביות, קוצר רואי, עיוורון או עיוורון צבעים, לקויות שמיעה וכן אנשים בני הגיל השלישי.
אנו עושים מאמצים שהאתר שלנו יעמוד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות) התשע"ג 2013, ברמת התקן הנדרש. כמו כן, אנו מיישמים את המלצות מסמך WCAG2.0 מאת ארגון W3C.
תיקונים והתאמות שבוצעו:
* האתר מותאם לדפדפנים הנפוצים
* האתר מותאם לשימוש בטלפון הסלולרי.
* האתר מותאם לתצוגה תואמת מגוון מסכים ורזולוציות.
* אמצעי הניווט באתר פשוטים וברורים.
* תכני האתר כתובים באופן ברור, מסודר והיררכי.
* תוכן האתר כתוב בשפה פשוטה וברורה.
* כל הדפים באתר בעלי מבנה קבוע.
* למרבית התמונות באתר יש הסבר טקסטואלי חלופי (alt).
* האתר מאפשר שינוי גודל הגופן על ידי שימוש במקש Ctrl ומקש + במקלדת
* אין באתר שימוש בתצוגת טקסט נע או מהבהב.
חשוב לציין, כי למרות מאמצינו להנגיש את כלל הדפים באתר, ולמרות פעילותינו לשפר את נגישות האתר - ייתכן שיתגלו חלקים או יכולות שלא הונגשו כראוי או שטרם הונגשו.
אם נתקלתם בבעיה בנושא נגישות באתר, נשמח אם תכתבו לנו, באמצעות פנייה לרכז הנגישות שלנו במייל web@saraf.co.il.
כדי שנוכל לטפל בבעיה בדרך הטובה ביותר, אנו ממליצים מאוד לצרף פרטים מלאים ככל שניתן:
* תיאור הבעיה
* מהי הפעולה שניסיתם לבצע
* קישור לדף בו גלשתם
* סוג הדפדפן וגרסתו
* מערכת הפעלה
* סוג הטכנולוגיה המסייעת (במידה והשתמשתם)
אנו נעשה ככל שביכולתנו על מנת להנגיש את האתר בצורה המיטבית ולענות לפניות בצורה המקצועית והמהירה ביותר.
פרטי רכז הנגישות במשרדנו:
שם: שי מרציאנו
טלפון: 058-7704424
דוא”ל: web@saraf.co.il 
כותרת משנה: הסדרי נגישות מבנים
להלן הסדרי הנגישות הקיימים בחנות הגלריה שלנו, אשר ברחוב יואל משה סלומון 25, ירושלים
* קיימות חניות נכים בכיכר החתולות בפינת ריבלין 22 כולל לרכב גבוה (בתשלום).
* קיים רצף גישה מהחניה דרך הכניסה ועד לחנות (אין צורך במעלית - אנחנו בקומה 0).
* קיימים שירותי נכים נגישים.
* קיימים שלטי זיהוי והכוונה.
* מותרת כניסה למשרדנו לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.